Show simple item record

dc.contributor.authorЦиганкова, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned2012-05-30T07:41:13Z
dc.date.available2012-05-30T07:41:13Z
dc.date.issued2011-05
dc.identifier.citationЦиганкова Т. М. Регіональне економічне середовище в розвитку міжнародної торговельно-маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 2. – С. 138–148.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1623
dc.description.abstractЗапропоновано формат дослідження регіонального економічного середовища для успішного розвитку торговельно-маркетингової діяльності. Виокремлено позитивні та негативні аспекти впливу регіональних торговельних блоків на діяльність фірм-резидентів та нерезидентів.uk
dc.description.abstractПредложено формат исследования региональной экономической среды для успешного развития торгово-маркетинговой деятельности. Идентифицированы позитивные и негативные аспекты влияния региональных торговых блоков на деятельность фирм-резидентов и нерезидентов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectсередовище міжнародної маркетингової діяльностіuk
dc.subjectглобальне, регіональне, локальне (країнове) економічне середовищеuk
dc.subjectрегіональний торговий блокuk
dc.subjectміжнародна торговельномаркетингова діяльністьuk
dc.subjectсреда международной маркетинговой деятельностиuk
dc.subjectглобальная, региональная, локальная (страновая) экономическая средаuk
dc.subjectрегиональный торговый блокuk
dc.subjectмеждународная торгово-маркетинговая деятельностьuk
dc.titleРегіональне економічне середовище в розвитку міжнародної торговельно-маркетингової діяльностіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record