Туризм як один із способів підприємницького освоєння депресивних регіонів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто роль туризму в підприємницькому освоєнні регіонів. Обґрунтовано теорію про те, що туризм може бути альтернативною формою господарювання в депресивних регіонах навіть попри те , що у них може не бути великих ресурсів для цього. Розглянуто питання можливості використання сільського та Еко-туризму для пожвавлення господарського освоєння у сфері туризму та підтримки становлення туристичних послуг в районах, де склалися природні та соціально- економічні передумови для зменшення традиційних форм освоєння територій та розвитку підприємництва.
The role of tourism in the business development of the region. Grounded theory that tourism can be an alternative form of economic activity in depressed regions even though they may not be great resources for this. The question of the possibility of using agriculture and eco-tourism to revive economic development in the tourism sector and support establishment of tourism services in areas where the existing natural and socio-economic conditions to reduce traditional forms of development activities and business development.
Рассмотрена роль туризма в предпринимательском освоении регионов. Обоснована теория о том, что туризм может быть альтернативной формой ведения хозяйства в депрессивных регионах даже несмотря на то, что у них может не быть больших ресурсов для этого. Рассмотрены вопросы возможности использования сельского и Эко-туризма для ускорения хозяйственного освоения в сфере туризма и поддержки становления туристических услуг в районах, где сложились природные и социально-экономические предпосылки для уменьшения традиционных форм освоения территорий и развития предпринимательства.
Description
Keywords
туризм, депресивний регіон, депресивний регіон, відсталий регіон, альтернативна форма туризму, туристичний продукт, tourism, depressive region, lagging region, alternative form of tourism, tourism product, туризм, депрессивный регион, отсталый регион, альтернативная форма туризма, туристический продукт
Citation
Ротаєнко Б. П. Туризм як один із способів підприємницького освоєння депресивних регіонів / Б. П. Ротаєнко // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 4. – С. 34–38. – Назва з титул. екрану.
Collections