Латеральний маркетинг як інструмент досягнення успіху на висококонкурентних ринках

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розкрито сутність механізму реалізації латерального маркетингу для пошуку ідей, проілюстровано його застосування на прикладі українського стартапу. Досліджено взаємозв’язки латерального підходу з такими компонентами діяльності підприємства як стратегія, конкуренція, новий товар та споживачі. Проаналізовано відмінності та виявлено взаємозалежність між традиційним та латеральним маркетингом. Обґрунтовано ідею про необхідність використання підприємствами латерального підходу із прив’язкою саме до емоцій людини, а не її потреб.
In the article the essence of mechanism for implementing lateral marketing in search of ideas is disclosed, and the use of lateral marketing by the example of Ukrainian startup is illustrated. The relationships between lateral approach and such components of enterprise activity as strategy, competition, new product and consumers are investigated. The differences are analyzed and interrelation is found between traditional and lateral marketing. The idea about necessity of the use lateral approach by enterprises in relation to people emotions, not their needs, is proved.
В статье раскрыта сущность механизма реализации латерального маркетинга для поиска идей, проиллюстрировано его применение на примере украинского стартапа. Исследованы взаимосвязи латерального подхода с такими компонентами деятельности предприятия как стратегия, конкуренция, новый товар и потребители. Проанализированы различия и выявлена взаимозависимость между традиционным и латеральным маркетингом. Обоснованно идею о необходимости использования предприятиями латерального подхода с привязкой именно к эмоциям человека, а не его потребностям.
Description
Keywords
латеральний маркетинг, стратегія «блакитних океанів», традиційний маркетинг, стратегія «червоних океанів», конкуренція, постмодернізм, lateral marketing, «blue ocean» strategy, traditional marketing, «red ocean» strategy, competition, postmodernism, латеральный маркетинг, стратегия «голубых океанов», традиционный маркетинг, стратегия «красных океанов», конкуренция, постмодернизм
Citation
Табакова В. О. Латеральний маркетинг як інструмент досягнення успіху на висококонкурентних ринках / В. О. Табакова // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 4. – С. 68–72. – Назва з титул. екрану.
Collections