Show simple item record

dc.contributor.authorТабакова, В. О.
dc.date.accessioned2016-04-06T07:15:22Z
dc.date.available2016-04-06T07:15:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationТабакова В. О. Латеральний маркетинг як інструмент досягнення успіху на висококонкурентних ринках / В. О. Табакова // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 4. – С. 68–72. – Назва з титул. екрану.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/16389
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність механізму реалізації латерального маркетингу для пошуку ідей, проілюстровано його застосування на прикладі українського стартапу. Досліджено взаємозв’язки латерального підходу з такими компонентами діяльності підприємства як стратегія, конкуренція, новий товар та споживачі. Проаналізовано відмінності та виявлено взаємозалежність між традиційним та латеральним маркетингом. Обґрунтовано ідею про необхідність використання підприємствами латерального підходу із прив’язкою саме до емоцій людини, а не її потреб.uk
dc.description.abstractIn the article the essence of mechanism for implementing lateral marketing in search of ideas is disclosed, and the use of lateral marketing by the example of Ukrainian startup is illustrated. The relationships between lateral approach and such components of enterprise activity as strategy, competition, new product and consumers are investigated. The differences are analyzed and interrelation is found between traditional and lateral marketing. The idea about necessity of the use lateral approach by enterprises in relation to people emotions, not their needs, is proved.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыта сущность механизма реализации латерального маркетинга для поиска идей, проиллюстрировано его применение на примере украинского стартапа. Исследованы взаимосвязи латерального подхода с такими компонентами деятельности предприятия как стратегия, конкуренция, новый товар и потребители. Проанализированы различия и выявлена взаимозависимость между традиционным и латеральным маркетингом. Обоснованно идею о необходимости использования предприятиями латерального подхода с привязкой именно к эмоциям человека, а не его потребностям.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectлатеральний маркетингuk
dc.subjectстратегія «блакитних океанів»uk
dc.subjectтрадиційний маркетингuk
dc.subjectстратегія «червоних океанів»uk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectпостмодернізмuk
dc.subjectlateral marketinguk
dc.subject«blue ocean» strategyuk
dc.subjecttraditional marketinguk
dc.subject«red ocean» strategyuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectpostmodernismuk
dc.subjectлатеральный маркетингuk
dc.subjectстратегия «голубых океанов»uk
dc.subjectтрадиционный маркетингuk
dc.subjectстратегия «красных океанов»uk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectпостмодернизмuk
dc.titleЛатеральний маркетинг як інструмент досягнення успіху на висококонкурентних ринкахuk
dc.title.alternativeLateral marketing as a tool for success attainment on highly competitive marketsuk
dc.title.alternativeЛатеральный маркетинг как инструмент достижения успеха на высококонкурентных рынкахuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.13uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record