Просування на ринку інноваційних товарів (на прикладі продукції AppleiPhone)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Authors
Каюкало, А.
Трофимець, М.
Мальчик, М. В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено основні шляхи просування на ринку продукції Apple. З'ясовані причини популярності даного бренду.
The article examines the main ways of promoting products on the market Apple. The reasons for the popularity of the brand.
В статье исследованы основные пути продвижения на рынке продукции Apple. Выяснены причины популярности данного бренда.
Description
Keywords
інновація, інноваційна активність, стратегічне управління інноваціями, інноваційний процес, innovation, innovation activity, strategic management of innovation, innovation process, инновация, инновационная активность, стратегическое управление инновациями, инновационный процесс
Citation
Каюкало А. Просування на ринку інноваційних товарів (на прикладі продукції AppleiPhone) / А. Каюкало, М. Трофимець, М. Мальчик // Молодіжний економічний дайджест [Електронний ресурс] : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2015. – № 4. – С. 126–130. – Назва з титул. екрану.
Collections