Show simple item record

dc.contributor.authorДерев’янченко, Тетяна Єгорівна
dc.date.accessioned2012-06-11T10:17:37Z
dc.date.available2012-06-11T10:17:37Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationДерев’янченко Т. Є. Регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу / Т. Є. Дерев’янченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 1. — С. 691–696.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1685
dc.description.abstractУ статті розглянуто регіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингу. В зв’язку з тим, що середовище маркетингу у кожного підприємства індивідуальне (як і його становище на ринку) важливим у процесі здійснення маркетингового аудиту є врахування таких регіональних аспектів розвитку підприємства, як ефективність виробництва і розвиток підприємництва в регіоні, інвестиційна діяльність, стан і тенденції розвитку регіональних товарних ринків та ін.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectсередовище маркетингуuk
dc.subjectаудит маркетингового середовищаuk
dc.subjectчинники середовищаuk
dc.subjectрегіональні товарні ринкиuk
dc.titleРегіональні аспекти аудиторського оцінювання середовища маркетингуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc336.225.674:339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record