• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Регіональний маркетинг у формуванні конкурентних переваг Європейського Союзу

Thumbnail
View/ Open
Ischenko.pdf (392.1Kb)
Date
2011
Author
Іщенко, Анна Володимирівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Розкрито сутність регіонального маркетингу, досліджено переваги та показана його роль у формуванні й підвищенні конкурентоспроможності європейського регіону, визначено умови ефективного застосування регіонального маркетингу.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1698
Collections
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу [288]
  • Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи (частина 1) [91]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV