Show simple item record

dc.contributor.authorБобрицька, Наталія Дмитрівнаuk
dc.date.accessioned2012-06-27T06:42:19Z
dc.date.available2012-06-27T06:42:19Z
dc.date.issued2011-10-19
dc.identifier.citationБобрицька Н. Д. Маркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України / Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 2. – С. 529–535.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1789
dc.description.abstractУ статті розглянуто маркетинг як концепцію ринкового стратегічного управління регіоном, досліджено поняття «маркетинг регіонів» та визначено його роль у підвищенні конкурентоспроможності регіонів України.uk
dc.description.abstractThe article deals with the concept of marketing as a strategic market management of the region, considers the concept of "regional marketing" and its role in enhancing the competitiveness of the regions of Ukraine.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрен маркетинг как концепция рыночного стратегического управления регионом, исследовано понятие «маркетинг регионов» и определена его роль в повышении конкурентоспособности регионов Украины.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетинг регіонівuk
dc.subjectстратегія маркетингу регіонівuk
dc.subjectімідж регіонуuk
dc.subjectконкурентоспроможність регіонівuk
dc.subjectмаркетинг
dc.subjectмаркетинг регионов
dc.subjectстратегия маркетинга регионов
dc.subjectимидж региона
dc.subjectконкурентоспособность регионов
dc.titleМаркетинг у підвищенні конкурентоспроможності регіонів Україниuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330.322uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record