Show simple item record

dc.contributor.authorЛук’яненко, Ольга Дмитрівна
dc.contributor.authorТітова, Ольга Сергіївна
dc.date.accessioned2012-07-09T10:11:54Z
dc.date.available2012-07-09T10:11:54Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationЛук’яненко О. Д. Знаннєвий компонент глобального корпоративного менеджменту / О. Д. Лук’яненко, О. С. Тітова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 2. – С. 536–539.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1835
dc.description.abstractВисвітлено актуальні питання становлення системи менеджменту глобальних корпорацій. Узагальнено досвід провідних корпорацій світу в завоюванні і утриманні лідерських позицій на високотехнологічних сегментах глобального ринку. Ідентифіковано складові процесу управління знаннями в корпораціях інноваційного типу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectглобальний ринокuk
dc.subjectглобальна корпораціяuk
dc.subjectглобальне лідерствоuk
dc.subjectінноваційний менеджментuk
dc.subjectінтелектуальні стратегіїuk
dc.titleЗнаннєвий компонент глобального корпоративного менеджментуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.9uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record