Про морально-ціннісний складник у підготовці студентів-економістів до міжкультурної комунікації німецькою мовою

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016-03-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті висвітлено особливості підготовки студентів-економістів до міжкультурної комунікації засобами морально-етичних цінностей німецькомовного суспільства. Розглянуто окремі позиції щодо оцінювання економічної діяльності в процесі розвитку економіки країни. Відповідно до тем, визначених програмою з іноземної мови, запропоновано перелік завдань, спрямованих на підготовку до міжкультурної комунікації з носіями мови.
The article deals with the peculiarities of economics students teaching for intercultural communication by the means of moral and ethical values of the German speaking society. Some ideas on the evaluation of the economic activity in the development of the country’s economy are represented. According to the topics of the foreign language curriculum the list of the tasks aimed at the training for the intercultural communication with the native speakers are suggested for the practical use.
Description
Keywords
морально-ціннісна складова, міжкультурна комунікація, іноземна мова, студенти-економісти, економічна діяльність, moral and valuable component, intercultural communication, foreign language, economics students, economic activity
Citation
Максименко О. О. Про морально-ціннісний складник у підготовці студентів-економістів до міжкультурної комунікації німецькою мовою / О. О. Максименко, Т. А. Микал // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2016 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 185–189.