Місце оцінки ефективності у системі управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Обґрунтовується методологія оцінки ефективності маркетингової діяльності та інтегрування її до системи управління маркетингом на підприємстві.
Description
Keywords
маркетингова діяльність, ефективність, бренд, оцінка ефективності
Citation
Равікович І. Є. Місце оцінки ефективності у системі управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств / І. Є. Равікович // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 271–280.