Show simple item record

dc.contributor.authorІлляшенко, Сергій М.
dc.contributor.authorКонопелько, Г. М.
dc.contributor.authorНеділько, М. О.
dc.contributor.authorСтарків, І. Л.
dc.date.accessioned2016-09-12T12:17:10Z
dc.date.available2016-09-12T12:17:10Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationАналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг / С. М. Ілляшенко, Г. М. Конопелько, М. О. Неділько, І. Л. Старків // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 32–39.uk
dc.identifier.urihttp://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/19263
dc.description.abstractВикладено основні положення і результати практичної апробації методичного підходу до аналізу факторів, що впливають на вибір абітурієнтами ВНЗ і спеціальностей підготовки. Запропонований підхід дозволяє точно оцінити споживацькі запити на ринку освітніх послуг конкретного регіону як узагальнено, так і в розрізі випускників окремих закладів середньої освіти, що надає можливість обґрунтовано вести профорієнтаційну компанію, диференціювати заходи комплексу маркетингу освітніх послуг конкретних ВНЗ і підвищити тим самим їх дієвість.uk
dc.description.abstractThere are stated the fundamental principles and results of a practical testing of the methodological approach to the analysis that make influence on the entrants’ choice of the university and a future profession. The proposed approach makes it possible to accurately assess consumer needs in the education market of a particular region, both generally and in the context of individual graduates of secondary educational institutions, that makes it possible to conduct a career-orientated campaign, differentiate the events of complex marketing of educational services of specific university and thereby increase their effectiveness.uk
dc.description.abstractИзложены основные положения и результаты практической апробации методического подхода к анализу факторов, которые влияют на выбор абитуриентами ВУЗ и специальностей подготовки. Предложенный подход позволяет точно оценить потребительские запросы на рынке образовательных услуг конкретного региона как обобщенно, так и в разрезе выпускников отдельных средних образовательных учреждений, что дает возможность обосновано вести профориентационную компанию, дифференцировать мероприятия комплекса маркетинга образовательных услуг конкретных ВУЗ и повысить тем самым их действенность.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectаналіз факторів впливуuk
dc.subjectспоживчі перевагиuk
dc.subjectмаркетинг освітніх послугuk
dc.subjectmarket of educational servicesuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectanalysis that make influence onuk
dc.subjectcustomer benefitsuk
dc.subjectmarketing of educational servicesuk
dc.subjectрынок образовательных услугuk
dc.subjectвысшее образованиеuk
dc.subjectанализ факторов влиянияuk
dc.subjectпотребительские преимуществаuk
dc.subjectмаркетинг образовательных услугuk
dc.titleАналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послугuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.014.53:338.46uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record