Маркетингові засоби просування туристичних послуг на ринку України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто проблеми просування та розвитку туристичних послуг на ринку України. Висвітлено заходи стимулювання збуту туристичних послуг.
The article considers the problems of promotion and development of tourism in Ukraine. The publication deals with measures to stimulate sales of travel services.
Рассмотрены проблемы продвижения и развития туристических услуг на рынке Украины. Раскрываются виды стимулирования сбыта туристических услуг.
Description
Keywords
туристичні послуги, просування, стимулювання збуту, цільовий ринок, tourist servicеs, promotion, sales promotion, target market, туристические услуги, продвижение, стимулирование сбыта, целевой рынок
Citation
Шишигіна Л. С. Маркетингові засоби просування туристичних послуг на ринку України / Л. С. Шишигіна, Я. М. Зима // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 418–425.