Управління ціновою політикою на підприємствах роздрібної торгівлі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Доведено зростання ролі цінової політики для підприємств роздрібної торгівлі в сучасних умовах. Проаналізовано особливості формування та сучасні інструменти цінової політики підприємств у сегменті FMCG і виявлено, що найрозповсюдженішими є дисконтні картки, дисконтні програми, цінові акції. У контексті управління ціновою політикою запропоновано порядок прийняття цінового рішення та розглянуто основні етапи цього процесу. Надано рекомендації щодо підвищення ефективності цінової політики на підприємствах роздрібної торгівлі.
The growing role of pricing policy for retailers in the current environment was proved. The formation features and modern tools of companies’ pricing policy in the FMCG segment were analyzed and it was found that discount cards, discount programs and price promos are the most common. In the context of pricing management the procedure of making pricing decisions was proposed and the basic stages of this process were examined. Recommendations to improve the efficiency of pricing policy for retailers were established.
Аргументировано возрастание роли ценовой политики для предприятия розничной торговли в современных условиях. Проанализированы особенности формирования и современные инструменты ценовой политики предприятий в сегменте FMCG и выявлено, что наиболее распространенными являются дисконтные карты, дисконтные программы, ценовые акции. В контексте управления ценовой политикой предложен порядок принятия ценового решения и рассмотрены основные этапы этого процесса. Даны рекомендации по повышению эффективности ценовой политики на предприятиях розничной торговли.
Description
Keywords
ціна, роздрібна торгівля, цінова політика, управління, інструменти цінової політики, price, retailer, pricing policy, pricing management, tools of pricing policy, цена, розничная торговля, ценовая политика, управление, инструменты ценовой политики
Citation
Жегус О. В. Управління ціновою політикою на підприємствах роздрібної торгівлі / О. В. Жегус // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 208–219.