Особливості розвитку маркетингових систем взаємодії при ринкових відносинах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У роботі досліджено особливості розвитку маркетингових систем взаємодії при ринкових відносинах, визначено методичні схеми, які продуктивні при переході від домінанти лояльності до емоційності і ентузіазму у взаємодії бренду зі споживачами у сучасному брендингу.
The features of development of the marketing systems of cooperation are in process investigational at market relations, methodical charts are certain, what productive in transitionfrom the dominant of loyalty to emotionality and enthusiasmin co-operating of brand with consumers in the modern branding.
В работе исследованы особенности развития маркетинговых систем взаимодействиям при рыночных отношениях, определены методические схемы, какие производительные при переходе от доминанты лояльности к эмоциональности и энтузиазму во взаимодействии бренда с потребителями в современном брендинге.
Description
Keywords
маркетинг, бренд, брендинг, суб’єкт господарювання, споживач, товар, marketing, brand, branding, subject of menage, consumer, commodity, субъект хозяйствования, потребитель
Citation
Аксьонов І. М. Особливості розвитку маркетингових систем взаємодії при ринкових відносинах / І. М. Аксьонов, С. В. Фертюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 410–418.