Влив діджитал-технологій на політику просування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті проаналізовано та досліджено інструменти просування на основі діджитал-технологій. Особливу увагу приділено відмінностям планування просування, зміні маркетингових інструментів, які враховують тенденції сучасного бізнесу і пов’язані зі зміною технологій просування в кіберросторі. Надано класифікацію інструментів маркетингових комунікацій в Інтернеті, удосконалено етапи планування просування.
In this article, the promotional tools based on digital technologies was studied and analysed. The special attention was paid to the difference in promotional planning using marketing tools that take into account the tendencies of modern business and are related to changes in promotional technologies in cyberspace. The classification of tools for e-marketing communications and improved stages of promotional planning are listed in the article.
В статье проанализированы и исследованы инструменты продвижения на основе диджитал-технологий. Особое внимание уделено различиям планирования продвижения, изменении маркетинговых инструментов, которые учитывают тенденции современного бизнеса и связаны с изменением технологий продвижения в киберпространстве. Предоставлена классификация инструментов маркетинговых коммуникаций в Интернете, усовершенствованы этапы планирования продвижения.
Description
Keywords
просування, політика, діджитал-маркетинг, інструменти маркетингових комунікацій, promotion, politics, digital-marketing, tools marketing communications, продвижение, политика, диджитал-маркетинг, инструменты маркетинговых коммуникаций
Citation
Солнцев С. О. Влив діджитал-технологій на політику просування / С. О. Солнцев, Л. І. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 60–68.