Методи оцінки продажів нової продукції промислових підприємств з вузькою товарною номенклатурою

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті наведено науково-методичний інструментарій отримання прогнозів продажів нової продукції промисловими підприємствами-виробниками бетону. Запропоновано використовувати два методи оцінювання збуту нової продукції. Перший метод — оцінок експертів різних груп. Другий метод — прогнозних оцінок за аналогією.
In the article the scientific and methodological tools produce forecasts sales of new products by industrial enterprises producing concrete. It is proposed to use two methods to estimate the sales of new products. The first method — the expert assessments of various groups. The second method — forward-looking estimates by analogy.
В статье приведен научно-методический инструментарий получения прогнозов продаж новой продукции промышленными предприятиями-производителями бетона. Предложено использовать два метода оценки сбыта новой продукции. Первый метод — оценок экспертов различных групп. Второй метод — прогнозных оценок по аналогии.
Description
Keywords
прогнозування, збут, підприємства-виробники бетону, метод прогнозних оцінок експертів, метод прогнозних оцінок за аналогією, forecasting, sale, company-producers of concrete, method of forecasting expert evaluations, method forecast estimates by analogy, прогнозирование, сбыт, предприятия-производители бетона, метод прогнозных оценок экспертов, метод прогнозных оценок по аналогии
Citation
Окландер М. А. Методи оцінки продажів нової продукції промислових підприємств з вузькою товарною номенклатурою / М.А. Окландер, І. А. Педько // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 187–196.