Show simple item record

dc.contributor.authorСержук, Анастасія Володимирівнаuk
dc.contributor.authorСержук, Анастасия Владимировнаru
dc.date.accessioned2016-09-15T10:44:15Z
dc.date.available2016-09-15T10:44:15Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСержук А. В. Теоретико-еволюційні аспекти маркетингу закупівель / А. В. Сержук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 217–227.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19369
dc.description.abstractУ статті розкрито еволюційні аспекти щодо сутності та розвитку маркетингу закупівель. Проаналізовано передумови виникнення, етапи та особливості розвитку в Україні та світі. У статті використано методи логічного та порівняльного аналізу, метод групування. У результаті проведеного аналізу доведено нерозривний зв’язок закупівельної діяльності з усіма виробничими процесами в управлінні діяльність підприємства.uk
dc.description.abstractThe article reveals the evolutionary aspects of the nature of marketing and procurement. The work analyzes predictors of stages and features of development in Ukraine and abroad. The paper used the method of logical analysis and comparative method of grouping. The analysis in the publication proved inextricable link of procurement of all production processes in the management of the companyen
dc.description.abstractВ статье раскрыты эволюционные аспекты сущности и развития маркетинга закупок. Проанализированы предпосылки возникновения, этапы и особенности развития, в Украине и мире. В статье использованы методы логического и сравнительного анализа, метод группировки. В результате проведенного анализа, доказана неразрывная связь закупочной деятельности со всеми производственными процессами в управлении деятельностью предприятия.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетинг закупівельuk
dc.subjectкомерційна діяльністьuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectматеріальні ресурсиuk
dc.subjectmarketing of purchasesen
dc.subjectcommercial activityen
dc.subjectmarketen
dc.subjectserviceen
dc.subjectmaterial resourcesen
dc.subjectмаркетинг закупокen
dc.subjectкоммерческая деятельностьen
dc.subjectрынокru
dc.subjectуслугаru
dc.subjectматериальные ресурсыru
dc.titleТеоретико-еволюційні аспекти маркетингу закупівельuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record