Show simple item record

dc.contributor.authorШевченко, Олена Леонідівна
dc.contributor.authorШевченко, Елена Леонидовна
dc.date.accessioned2016-09-15T11:04:10Z
dc.date.available2016-09-15T11:04:10Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationШевченко О. Л. Порівняльний аналіз напрямів брендингу на ринках споживчих і промислових товарів / О. Л. Шевченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 233–242.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19372
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні особливості та підходи до реалізації брендингу, враховуючи кон’юнктурні чинники ринків споживчих і промислових товарів. Розкрито специфічні риси споживачів, моделі їх поведінки та прийняття купівельних рішень. Описано особливості формування споживчих оцінок і мотивацій. Здійснено порівняльний аналіз зазначених ринків в аспектах брендингу та зроблено відповідні висновки.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to main features and approaches of brand strategy according to current state factors of consumer and industrial markets. The specific consumer characteristics, behavior models and consumer decision lines have been researched. The peculiarities in forming of consumer appraisals and incentives have been described. Comparative analysis of mentioned markets in brand area has been realized and corresponding conclusion have been done.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные особенности и подходы к реализации брендинга, учитывая конъюнктурные факторы рынков потребительских и промышленных товаров. Раскрыты специфические черты потребителей, модели их поведения и принятия покупательских решений. Описаны особенности формирования потребительских оценок и мотиваций. Осуществлен сравнительный анализ указанных рынков в аспектах брендинга и сделаны соответствующие выводы.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectринок споживчих товарівuk
dc.subjectринок промислових товарівuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectспоживче сприйняттяuk
dc.subjectсвідомістьuk
dc.subjectпотребиuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectconsumer goods marketuk
dc.subjectindustrial goods marketuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectconsumer perceptionuk
dc.subjectminduk
dc.subjectwantuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectрынок потребительских товаровuk
dc.subjectрынок промышленных товаровuk
dc.subjectпотребительское поведениеuk
dc.subjectпотребительское восприятиеuk
dc.subjectсознаниеuk
dc.subjectпотребностиuk
dc.titleПорівняльний аналіз напрямів брендингу на ринках споживчих і промислових товарівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.13.024; 339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record