Стратегія створення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств-автовиробників

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Вітчизняні автомобільні виробники знаходяться на межі банкрутства. За умов розвитку сучасної економіки визначним показником стійкості підприємств стає рівень їх конкурентоспроможності на глобальному ринку. Для аналізу конкурентної позиції українських автовиробників досліджено основні показники їх діяльності. Проведено маркетинговий аналіз ринку та галузі, проаналізовано умови співпраці з постачальниками та систему післяпродажного обслуговування. Висвітлено проблеми здійснення автовиробниками інноваційної діяльності, підготовки та перепідготовки персоналу. Окрему увагу приділено ролі та перспективних напрямів підтримки державою вітчизняного виробництва автомобілів. Запропоновано стратегічні заходи щодо створення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на глобальному ринку, визначено основні чинники, які мають найбільший вплив на автомобільну галузь України.
National car producers are on the edge of bankruptcy. But it was and could be the basis of national industry and stimulator of GDP growing as well as export cash income source for the country. Under the conditions of modern economy the prominent sustainability index of the companies is their level of competitiveness in the global market. In order to analyze competitiveness of Ukrainian producers, the main factors were researched in the article: national producers were studied, market researchers were made, the production; suppliers, after sales environment, innovative activity, training and retraining of personnel and studying, as well as state role and its support of the industry was studied. The strategy of national cars` producers’ competiveness has been issued at the global market, the main factors which influence automotive industry of Ukraine have been determined. Stages of implementation of the strategy for Ukrainian auto makers competitiveness increase have been described in the article.
Отечественные автомобильные производители находятся на грани банкротства. В условиях развития современной экономики определяющим показателем устойчивости предприятий становится уровень их конкурентоспособности на глобальном рынке. Для анализа конкурентной позиции украинских автопроизводителей исследованы основные показатели их деятельности. Проведен маркетинговый анализ рынка и отрасли, проанализированы условия сотрудничества с поставщиками и система послепродажного обслуживания. Освещены проблемы инновационной деятельности автопроизводителей, подготовки и переподготовки персонала. Особое внимание уделено роли и перспективным направлениям поддержки государством отечественного производства автомобилей. Предложены стратегические мероприятия по созданию конкурентоспособности отечественных предприятий на глобальном рынке, определены основные факторы, которые оказывают наибольшее влияние на автомобильную отрасль Украины.
Description
Keywords
маркетинг, стратегія, автомобільний ринок, автовиробник, конкурентоспроможність, marketing, strategy, car market, car producer, competitiveness, маркетинг, стратегия, автомобильный рынок, автопроизводитель, конкурентоспособность
Citation
Савич О. П. Стратегія створення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств-автовиробників / О. П. Савич // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 38. – С. 118–126.