Взаємозв’язок торговельної марки, ділової репутації та гудвілу як активів підприємства: правовий аспект

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Стаття присвячена розгляду питання про поняття гудвілу та ділової репутації, визначенню їх ознак і співвідношення. У роботі визначаються підстави віднесення торговельної марки до нематеріальних активів, а також місце ділової репутації та гудвілу в системі нематеріальних активів підприємства за законодавством України і міжнародними стандартами.
Description
Keywords
суб’єкт господарювання, ділова репутація, гудвіл, торговельна марка, бренд, нематеріальний актив, бухгалтерський облік, податковий облік, продаж і злиття підприємств, право на недоторканність ділової репутації, недобросовісна конкуренція, неправомірне використання ділової репутації
Citation
Рассомахіна О. А. Взаємозв’язок торговельної марки, ділової репутації та гудвілу як активів підприємства: правовий аспект / О. А. Рассомахіна // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Юридичний ф-т ; редкол.: В. Ф. Опришко (головн. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 8. – С. 257–272.