Show simple item record

dc.contributor.authorКицак, Тарас Григорович
dc.contributor.authorКицак, Тарас Григорьевич
dc.date.accessioned2016-09-23T07:43:50Z
dc.date.available2016-09-23T07:43:50Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationКицак Т. Г. Основні напрями формування корпоративної культури на підприємстві / Т. Г. Кицак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Спец. вип.: Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики : у 2 т. – Т. 2, ч. І. – С. 327–335.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19588
dc.description.abstractПроаналізовано процеси формування корпоративної культури на вітчизняних підприємствах, виявлено основні позитивні та негативні тенденції її зміни в сучасних умовах. Розроблено практичні рекомендації щодо основних напрямів формування корпоративної культури та оптимізації соціально-трудових відносин за допомогою корпоративної культури.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectКорпоративна культураuk
dc.subjectсоціально-трудові відносиниuk
dc.subjectнематеріальні активиuk
dc.subjectінтелектуальний капіталuk
dc.subjectкорпоративні цінностіuk
dc.subjectінноваційні зміниuk
dc.subjectконкурентна боротьбаuk
dc.subjectефективність діяльностіuk
dc.subjectринкове середовищеuk
dc.titleОсновні напрями формування корпоративної культури на підприємствіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.015uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record