Show simple item record

dc.contributor.authorАнтонченко, Мирослава Юріївна
dc.contributor.authorAntonchenko, Myroslava
dc.contributor.authorАнтонченко, Мирослава Юрьевна
dc.date.accessioned2016-09-29T11:47:27Z
dc.date.available2016-09-29T11:47:27Z
dc.date.issued2006-01-17
dc.identifier.citationАнтонченко М. Ю. Конкурентоспроможність і бренд товару / М. Ю. Антонченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.15. – С. 121–127.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19706
dc.description.abstractПроблема якості і конкурентоспроможності продукції носить у сучасному світі універсальний характер. Конкурентоспроможність — концентроване вираження всієї сукупності можливостей країни, будь-якого виробника створювати, випускати і збувати товари і послуги. В умовах розвинутого конкурентного ринку маркетинг стає ефективним засобом рішення проблеми якості і конкурентоспроможності товарів, випробуючи, у свою чергу, їхній зворотний вплив, що розширює або звужує його можливість. В умовах загострення конкурентної боротьби між товаровиробниками найбільш суттєвою характеристикою при оцінці конкурентоспроможності виробів стає імідж, репутація, асоціації, пов’язані з назвою продукту, які комплексно виражаються в понятті бренд продукції. Функція бренда — це активний вплив на соціально-психологічне сприйняття товару споживачами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectфункція брендаuk
dc.titleКонкурентоспроможність і бренд товаруuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.137.2uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record