Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Сьогодні перед Україною відкрилися можливості для активної інтеграції в світову економічну систему, проте таке завдання потребує реорганізації багатьох галузей в першу чергу тих, що формують стратегічний потенціал країни. Така реорганізація має застосовувати передовий досвід та новітні розробки, зокрема пов’язані в високими технологіями. Стаття присвячена дослідженню потенційних можливостей використання супутникових навігаційних систем точного позиціонування в процесі підвищення конкурентоздатності окремих галузей.
Description
Keywords
конкурентоздатність, ринкова можливість, глобальна геостаціонарна навігаційна система, точне позиціонування
Citation
Солнцев С. Маркетингові аспекти впровадження системи Egnos в Україні / Сергій Солнцев, Наталя Писаренко // Маркетинг в Україні. – 2016. – № 3. – С. 60–65.