Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006-12-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Висвітлюються проблеми впровадження сучасних методів і прийомів, які забезпечують адекватне задоволення потреб людини, соціальних груп з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів.
Description
Keywords
лояльність, споживачі, цінність
Citation
Гончарова І. І. Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг / І. І. Гончарова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 359-368.