Show simple item record

dc.contributor.authorТимчук, Н. П.
dc.date.accessioned2016-11-23T07:27:58Z
dc.date.available2016-11-23T07:27:58Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationТимчук Н. П. Банківський маркетинг. Особливості і проблеми / Н. П. Тимчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 632–637.uk
dc.identifier.isbn966-574-969-2
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20262
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу маркетингу в сфері банківських послуг. В цій праці на основі вітчизняних та західних прикладах розглядаються заходи формування і становлення маркетингу в банках, різноманітні методи залучення і утримання клієнтів. Проблеми і особливості банківського маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбанкuk
dc.subjectкомерційнийuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкорпоративна культураuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectфінансово-кредитна установаuk
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectклієнтuk
dc.titleБанківський маркетинг. Особливості і проблемиuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138:336.71uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record