Show simple item record

dc.contributor.authorМальченко, В. В.
dc.date.accessioned2016-11-23T09:56:07Z
dc.date.available2016-11-23T09:56:07Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationМальченко В. В. Роль маркетингу при формованні програми закупівлі / В. В. Мальченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 850–862.uk
dc.identifier.isbn966-574-969-2
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20286
dc.description.abstractСтаття розкриває роль закупівлі у забезпеченні підприємства матеріально-технічними ресурсами. Визначено особливості впливу зворотного (закупівельного) маркетингу на дії споживача і покупця при закупівлі ресурсів. Досліджено інструментарій з активізації й переконання споживачем покупця взяти на себе функції постачальника, розкрита сутність цих інструментів. Автором досліджена функція засобу зворотного маркетингу «програма закупівля», визначена його торговельна сутність. На основі структуризації складових програми розкрито маркетингові підходи до реалізації програми закупівлі як засобу задоволення потреб підприємства в матеріальних ресурсах.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectзворотний (закупівельний) маркетингuk
dc.subjectінструментарій зворотного маркетингуuk
dc.subjectпрограма закупівліuk
dc.subjectасортимент матеріальних ресурсівuk
dc.subjectпродавець-постачальникuk
dc.subjectспоживач-підприємствоuk
dc.subjectвзаємовідносини на ринку закупівліuk
dc.titleРоль маркетингу при формованні програми закупівліuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record