Маркетингові виміри людського ресурсу України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006-11-27
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуті проблеми використання людського ресурсу в умовах глобалізації, розвитку конкуренції.
Description
Keywords
людський ресурс, освітній рівень, попит, пропозиція
Citation
Столярчук Я. М. Маркетингові виміри людського ресурсу України / Я. М. Столярчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 486–502.