Show simple item record

dc.contributor.authorФедорченко, Андрій Васильович
dc.contributor.authorFedorchenko, Andriy
dc.contributor.authorФедорченко, Андрей Васильевич
dc.date.accessioned2016-11-25T12:35:52Z
dc.date.available2016-11-25T12:35:52Z
dc.date.issued2006-12-12
dc.identifier.citationФедорченко А. В. Особливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженнях / А. В. Федорченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 509–519.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20310
dc.description.abstractРозглядаються проблеми досліджень споживачів, та характеру споживання, використання при цьому системного підходу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.titleОсобливості застосування системного підходу в маркетингових дослідженняхuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record