Правове регулювання соціальної реклами на телебаченні у сфері подолання наслідків Чорнобильської катастрофи

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-05-13
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено поняття, зміст та основні засади правового регулювання соціальної реклами на телебаченні. Проаналізовано необхідність висвітлення такої суспільної проблеми як подолання наслідків Чорнобильської катастрофи у соціальній рекламі на телебаченні.
This article is devoted to the concept, the meaning and legal aspects of the public service advertising on TV. The necessity of such subject as overcoming of consequences of Chernobyl catastrophe in the public service advertising on TV was discovered.
В статье проведено исследование понятия, содержания и основных положений правового регулирования социальной рекламы на телевиденье. Проанализировано необходимость раскрытия в социальной рекламе на телевиденье такой общественной проблемы как преодоление последствий Чернобыльской катастрофы.
Description
Keywords
правове регулювання соціальної реклами на телебаченні, соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, legal aspects of the public service advertising on TV, social protection of the citizens which suffered from Chernobyl catastrophe, правовое регулирование социальной рекламы на телевиденье, социальная защита граждан, пострадавших впоследствии Чернобыльской катастрофы
Citation
Скрицька Н. А. Правове регулювання соціальної реклами на телебаченні у сфері подолання наслідків Чорнобильської катастрофи / Н. А. Скрицька // Правове регулювання економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. В. Ф. Опришко. – Київ : КНЕУ, 2010. – № 10. – С. 143–152.