Інновація цінності як концепція управління сучасними підприємствами

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті ідентифіковані ключові ознаки управління, орієнтованого на створення нових цінностей для стейкхолдерів. Акцентовано увагу на пріоритетності концепції стратегічного підприємства, яка дозволяє максимально повно використати можливості середовища функціонування компаній.
The paper identified key features based on management to create new value for stakeholders. The attention is focused on prioritizing the concept of strategic enterprises, which allows to maximize the capabilities of the companies of the companies functioning environment.
В статье идентифицированы ключевые признаки управления, ориентированного на создания новых ценностей для стейкхолдеров. Акцентировано внимание на приоритетности концепции стратегического предприятия, которая позволяет максимально полно использовать возможности среды функционирования компаний.
Description
Keywords
Citation
Криворучкіна О. Інновація цінності як концепція управління сучасними підприємствами / Олена Криворучкіна, Мар’яна Боярчук // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2017 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 230–231. – Назва з титул. екрану.