Show simple item record

dc.contributor.authorКуденко, Наталія Володимирівнаuk
dc.date.accessioned2013-04-15T10:56:03Z
dc.date.available2013-04-15T10:56:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationКуденко Н. В. Принципи стратегічного маркетингу / Н. В. Куденко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадимм Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 125-133.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2204
dc.description.abstractУ статті на основі узагальнення дискусійних моментів наукової літератури визначено й обґрунтовано принципи стратегічного маркетингу як науки і як різновиду практичної діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractВ статье на базе обобщения дискуссионных моментов научной литературы определены и обоснованы принципы стратегического маркетинга как науки и как вида практической деятельности предприятия.ru
dc.description.abstractIn the article principles of strategic marketing as a science and as a form of practical activity of the enterprise were identified and justified on the basis of generalizations of discussion points of the scientific literature.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectстратегічна орієнтація підприємстваuk
dc.subjectстратегический маркетингru
dc.subjectпринципыru
dc.subjectстратегическая ориентация предприятияru
dc.subjectstrategic marketingen
dc.subjectprincipalsen
dc.subjectenterprises strategic orientationen
dc.titleПринципи стратегічного маркетингуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.012uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record