Принципи стратегічного маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті на основі узагальнення дискусійних моментів наукової літератури визначено й обґрунтовано принципи стратегічного маркетингу як науки і як різновиду практичної діяльності підприємства.
В статье на базе обобщения дискуссионных моментов научной литературы определены и обоснованы принципы стратегического маркетинга как науки и как вида практической деятельности предприятия.
In the article principles of strategic marketing as a science and as a form of practical activity of the enterprise were identified and justified on the basis of generalizations of discussion points of the scientific literature.
Description
Keywords
стратегічний маркетинг, принципи, стратегічна орієнтація підприємства, стратегический маркетинг, принципы, стратегическая ориентация предприятия, strategic marketing, principals, enterprises strategic orientation
Citation
Куденко Н. В. Принципи стратегічного маркетингу / Н. В. Куденко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадимм Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 1. – С. 125-133.