Аналіз підходів до розробки базової стратегії оператора стільникового зв’язку

Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто питання підвищення конкурентоздатністю операторів стільникового зв’язку в Україні. Проаналізовано різні підходи до формування загальної стратегії та запропоновано лінійну та мережну архітектури системи розподілу послуг у галузі стільникового зв’язку України. Визначено вплив на конкурентоздатність компанії структури видів її діяльності.
Description
Keywords
Конкурентоздатність, базова стратегія, архітектура створення цінності, структура видів діяльності, вертикальний ланцюжок створення цінності, горизонтальний ланцюжок створення цінності
Citation
Чеглатонєв В. І. Аналіз підходів до розробки базової стратегії оператора стільникового зв’язку / В. І. Чеглатонєв // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. IІ. – С. 636–642.