Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Висвітлено суть маркетингових досліджень як комплексний процес формування цілей і завдань, побудова методики, збирання, аналіз й інтерпретація інформації. Проаналізовано нинішній стан українського ринку маркетингових досліджень, діяльність професійних асоціацій. Виявлено чинники впливу на розвиток маркетингової індустрії.
Description
Keywords
маркетингове дослідження, організація та проведення маркетингового дослідження, ефективність маркетингового дослідження, ринок, галузь та сфера маркетингових досліджень, маркетингові чинники розвитку, marketing research, marketing research organization and performance, marketing research effectiveness, marketing research market, industry and sphere, marketing factors of development
Citation
Гогуля О. П. Сучасні тенденції маркетингових досліджень в Україні / О. П. Гогуля // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Беляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Аграрна економічна освіта в розбудові конкурентоспроможного сільського господарства України. – С. 226–235.