Умови та звички домогосподарств в польщі та україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті проведено порівняльний аналіз преференцій клієнтів роздрібних магазинів в Польщі та Україні. Інформаційною базою для такого аналізу було дослідження думки домогосподарств з різних регіонів цих країн. Дослідження показало цілий спектр відмінностей, які мають місце на польському та українському ринках. Було доведено, що значна частина цих відмінностей спричинена такими чинниками як вартість праці, купівельна спроможність споживачів, рівень розвитку торговельної інфраструктури, відмінності, що лежать в площині культурного середовища.
The article displays results of comparative analysis of preferences of retail stores customers in Poland and Ukraine. The information source for analysis was the opinion poll results of household from different regions of these countries. The study revealed a number of differences that take place on the Polish and Ukrainian markets. It was proved, that much of this differences due to factors such as labor costs, purchasing power, the development of trade infrastructure and cultural differences.
Description
Keywords
роздрібна торгівля, види магазинів, споживчий вибір, retail, types of stores, consumer choice
Citation
Собчик Г. Умови та звички домогосподарств в польщі та україні в процесі закупівель товарів широкого вжитку / Геновефа Собчик, Євген Крикавський, Назар Глинський // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 32–41.