Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування

Thumbnail Image
Date
2017
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Метою цієї статті є відображення ролі і значення маркетингу в процесі розвитку та впровадження маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств. В цій статті наведений огляд різних концепцій в сфері економіки продуктів харчування і визначень маркетингу в агробізнесі. Було наголошено на існуванні взаємноубституційних і комплементарних відносин між маркетинговими інструментами. Автор дійшов висновку, що необхідність застосовувати різні підходи до маркетингу харчових продуктів переважно зумовлена особливими характеристиками та гетерогенністю різноманітних зв’язків в економіці продуктів харчування. Більше того, була проведена діагностика для визначення які маркетингові інструменти справляють значний вплив на створення, впровадження та ефективність стратегії підприємств, що діють в системі економіки продуктів харчування.
Description
Keywords
агробізнес, маркетинг в агробізнесі, субституційність та компліментарність маркетингових інструментів, інновативні стратегії, маркетингові комунікації
Citation
Швацька-Мокжицька Д. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування / Джуанна Швацька-Мокжицька // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 42–48.