Show simple item record

dc.contributor.authorРешетилова, Тетяна
dc.date.accessioned2018-03-20T09:24:27Z
dc.date.available2018-03-20T09:24:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationРешетілова Т. Просування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачів / Тетяна Решетілова // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 1. – С. 58–62.uk
dc.identifier.issn1606-3732
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23992
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleПросування інноваційних товарів на засадах мотиваційної інноваційності споживачівuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record