Show simple item record

dc.contributor.authorЛилик, Ірина Вікторівна
dc.contributor.authorLiluk, Iryna
dc.contributor.authorЛылык, Ирина Викторовна
dc.date.accessioned2018-03-21T08:41:07Z
dc.date.available2018-03-21T08:41:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationЛилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 2. – С. 4–23.uk
dc.identifier.issn1606-3732
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24003
dc.description.abstractДослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. У 2017 році результати дослідження були презентовані на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій, яке відбулося 27 квітня 2017 року. Ми сподіваємося, що таке обговорення стане доброю традицією асоціації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleРинок маркетингових досліджень в Україні 2016 рік: експертна оцінка та аналіз УАМuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record