Show simple item record

dc.contributor.authorБаша, Інна Миколаївна
dc.contributor.authorБаша, Инна Николаевна
dc.contributor.authorМанойло, Віталій
dc.date.accessioned2018-03-21T09:03:44Z
dc.date.available2018-03-21T09:03:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationБаша І. Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів / Інна Баша, Віталій Манойло // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 2. – С. 62–68.uk
dc.identifier.issn1606-3732
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/24006
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleЗастосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологівuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record