Останні додані

  • Аналіз сутності управління багатоквартирним будинком та необхідності підготовки менеджерів (управителів) 

    Максименко, Ольга; Кулакова, Валерія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    У статті викладено аналіз сутності та форм управління багатоквартирним будинком, створення ОСББ, навчання менеджерів (управителів) багатоквартирного будинку. Також в статті представлені переваги та недоліки форм управління ...
  • Маркетинговая стратегия развития автомобилестроения в Украине 

    Папашев, Олег; Сокол, Михаил (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    На одном из официальных выступлений в высшем государственном законодательном органом Республики Узбекистан, Олий Мажлис, Ислам КАРИМОВ сказал: «Наше независимое государство стремительно идет по пути прогресса. И одна из ...
  • Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок 

    Зозульов, Олександр; Москаленко, Олександра (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Необхідність маркетингових досліджень обумовлена потребою зниження ризику прийняття неправильного рішення за рахунок кращого знання і розуміння стану і динаміки факторів навколишнього середовища. В даний час все більше ...
  • Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ 

    Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина Викторовна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018)
    Дослідження ринку маркетингових досліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які ...