Show simple item record

dc.contributor.authorАнтонюк, Катерина Вікторівнаuk
dc.contributor.authorАнтонюк, Екатерина Викторовнаru
dc.date.accessioned2013-07-10T07:12:13Z
dc.date.available2013-07-10T07:12:13Z
dc.date.issued2012-10-08
dc.identifier.citationАнтонюк К. В. Стратегія просування туристичного продукту України на міжнародний ринок / К. В. Антонюк // Міжнародна економічна політика. – 2012. – Спец. вип. : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 22–29.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2483
dc.description.abstractУ статті обґрунтувано організаційно-економічний механізм вдосконалення національного ринку туристичних послуг і шляхи його конвергенції зі світовим.uk
dc.description.abstractThe article substantiates the organizational and economic mechanism for improving the national market of tourist services and ways of its convergence with the world.en
dc.description.abstractВ статье обоснован организационно-экономический механизм совершенствования национального рынка туристических услуг и пути его конвергенции с мировым.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectміжнародний туризмuk
dc.subjectміжнародний ринок туристичних послугuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjecttourismen
dc.subjectinternational tourismen
dc.subjectinternational market of tourist servicesen
dc.subjecttourist producten
dc.subjectтуризмru
dc.subjectмеждународний туризмru
dc.subjectмеждународный рынок туристических услугru
dc.subjectтуристический продуктru
dc.titleСтратегія просування туристичного продукту України на міжнародний ринокuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.13.01:339.9uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record