Формування бізнес-моделі підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У навчальному посібнику висвітлено основні теоретичні, методичні та практичні засади формування, функціонування та розвитку бізнес-моделі підприємства. Розкрито поняття, функції, таксономія бізнес-моделі підприємства, особливості формування пріоритетів споживачів. Докладно розглянуто ресурсну теорію і синергізм у системі бізнес-моделювання. Розкрито технологію формування, ідентифікації та розвитку ключових компетенцій підприємства. Охарактеризована практику використання бенчмаркінгу, формування системи бізнес-процесів та особливості їх реінжинірингу. Обгрунтовано основні види аутсорсингових моделей у бізнесі. Розкрито технологію оцінювання бізнес-портфеля компанії та ефективності її оцінювання. Висвітлено практику використання BSC у бізнес-моделюванні. Висвітлено практику формування та функціонування бізнес-моделей зарубіжних і вітчизняних компаній.
Навчальний посібник охоплює всі теми типової програми курсу «Формування бізнес-моделі підприємства». Призначений для студентів, слухачів програм економічних спеціальностей вищих навчальних закладів і центрів перепідготовки та підвищеннякваліфікації, викладачів, а також може широко використовуватися персоналом компаній, який займається вирішенням сучасних проблем бізнес-моделювання.
Description
Keywords
Citation
Швиданенко Г. О. Формування бізнес-моделі підприємства [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Г. О. Швиданенко, Н. В. Ревуцька ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2013. – 423, [1] с. – Назва з титул. екрану.