Show simple item record

dc.contributor.authorБаша, Інна Миколаївна
dc.contributor.authorКиричишин, Іван Ігорович
dc.date.accessioned2013-07-18T09:07:07Z
dc.date.available2013-07-18T09:07:07Z
dc.date.issued2012-03-29
dc.identifier.citationБаша І. М. Маркетинговий аудит: проблеми і перспективи розвитку / І. М. Баша, І. І. Киричишин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 201–210.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/2605
dc.description.abstractДосліджено основні проблеми і перспективи використання аудиту в маркетинговій діяльності підприємства. Розкрито сутність і завдання маркетингового аудиту та проаналізовано основні сфери його застосування, визначено місце послуг із маркетингового аудиту на ринку маркетинг-консалтингу в Україні.uk
dc.description.abstractThe article is aimed to research main problems and prospects of audit in the marketing of the company. The essence and objectives of the marketing audit, the place of the marketing audit services market marketing consulting in Ukraine are analyzed based on the scope of the marketing audit.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы основные проблемы и перспективы использования аудита маркетинговой деятельности предприятия. Раскрыта сущность и задачи маркетингового аудита и проанализированы основные сферы его применения, определено место услуг по маркетингового аудита на рынке маркетинг-консалтинга в Украине.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectстратегії маркетингуuk
dc.subjectаналіз ринкуuk
dc.subjectаудитuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectринок маркетингового консалтингуuk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectmarket analysisuk
dc.subjectaudituk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectmarket marketing consultinguk
dc.subjectmarket segmentationuk
dc.subjectстратегии маркетингаuk
dc.subjectанализ рынкаuk
dc.subjectаудитuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectсегментация рынкаuk
dc.subjectрынок маркетингового консалтингаuk
dc.titleМаркетинговий аудит: проблеми і перспективи розвиткуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc657.631.6:339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record