Інформаційно-комунікаційні технології – ефективний педагогічний засіб формування комунікативної компетентності студентів ВНЗ

Abstract
У статті проаналізовано необхідність використання інформаційно-комунікаційних технологій під час вивчення студентами іноземних мов професійного спрямування у ВНЗ України. Висвітлено теоретичні та практичні аспекти застосування сучасних технічних засобів у процесі вивчення іноземних мов, численні переваги та деякі недоліки.
The article analyzes the role of Information Technologies in the process of foreign language teaching (Professional Specialization in Non-Linguistic Higher Education). The article highlights theoretical and practical aspects of Information Technology Implementation in the process of Foreign Language Teaching (Internet Resources and Distance Education). The numerous advantages and some disadvantages of using technology in language education were analyzed.
Description
Keywords
інноваційні педагогічні технології, віртуальне освітнє середовище, інформаційно-комунікаційні технології, Інтернет, дистанційне навчання, інформаційні ресурси, innovative pedagogical technologies, virtual educational environments, Information and Communication Technologies, Internet, Distance Education, information resources
Citation
Вавілова Г. В. Інформаційно-комунікаційні технології – ефективний педагогічний засіб формування комунікативної компетентності студентів ВНЗ / Вавілова Г. В., Жулківська А. М. // Наукові записки НаУКМА. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота : зб. наук. пр. / Нац. ун-т «Києво-Могилян. акад.» ; [редкол.: А. М. Гірник (голова) та ін.]. – Київ : ТОВ «Аграр Медіа Груп», 2015. – Т. 175. – С. 33–36.