Show simple item record

dc.contributor.authorСмолін, Ігор Валентинович
dc.contributor.authorSmolin, Ihor V.
dc.contributor.authorСмолин, Игорь Валентинович
dc.date.accessioned2019-01-09T12:31:00Z
dc.date.available2019-01-09T12:31:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСмолін І. В. Конкурентна позиція підприємства: протиріччя змістовного наповнення, види та об’єкти спрямування / Смолін Ігор Валентинович // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – Вип. 43. – С. 46–56.uk
dc.identifier.issn2312-9298
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/26793
dc.description.abstractВизначено суть конкурентного позиціонування та його види, ідентифіковано об’єкти конкурентного позиціонування, що обумовило необхідність виокремлення понять споживчого і поведінкового позиціонування підприємства. З’ясовано об’єкти спрямування та змістовне наповнення споживчого і поведінкового позиціонування. Суть конкурентної позиції представлено як результат процесу конкурентного позиціонування, що має різні змістовні форми, які відображають систему управлінських зусиль, спрямованих на формування необхідного підприємству уявлення у цільових об’єктів позиціонування. Доведено змістовну відмінність і прикладну різнорідність застосування понять конкурентної позиції і конкурентоспроможності підприємства, прикладна конкретизація яких виявляється у якісному та кількісному вимірах. Обґрунтовано доцільність диференційованого сприйняття стратегічного і поточного конкурентного позиціонування, що в управлінській практиці трансформуються у відповідні конкурентні позиції і співвідносяться як цільовий та сформований у свідомості об’єктів позиціонування образ підприємства.uk
dc.description.abstractThe nature of completive position referred to be the result of a multiple processes, maintained by the enterprise and determined by its comprehension of targeted objectives. We proofed that there is both sensible and applied difference of terms of competitive position and competitiveness of an enterprise. Each of that can be decomposed by different quality and quantitative parameters. We validated that it is reasonable to comprehend separately strategic and current competitive positioning. Consequently the same concept, when applied in practical management, describes the nature competitive positions, determining focused and virtual competitive appearance (image) of an enterprise.uk
dc.description.abstractОпределена сущность конкурентного позиционирования и ее виды, идентифицированы объекты конкурентного позиционирования, что обусловило необходимость отельного рассмотрения понятий потребительского и поведенческого позиционирования предприятия. Выяснены объекты приложения и смысловое наполнения потребительского и поведенческого позиционирования. Суть конкурентной позиции представлена як результат процесса конкурентного позиционирования, который имеет разные содержательные формы, которые отражают систему управленческих усилий, направленных на формирование необходимого предприятию представления о нем у целевых объектов позиционирования. Доведено содержательное отличие и прикладную разнородность применения понятий конкурентной позиции и конкурентоспособности предприятия, прикладная конкретизация которых выявляется в качественном и количественном измерении. Обоснована целесообразность дифференцированного восприятия стратегического и текущего конкурентного позиционирования, которая в управленческой практике трансформируется в соответствующие конкурентные позиции и соотносятся как целевой и сформированный в сознании объектов позиционирования образ предприятия.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectконкурентне позиціонуванняuk
dc.subjectконкурентна позиціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectcompetitive positioninguk
dc.subjectcompetitive positionuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectконкурентное позиционированиеuk
dc.subjectконкурентная позицияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectконкуренцияuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.titleКонкурентна позиція підприємства: протиріччя змістовного наповнення, види та об’єкти спрямуванняuk
dc.title.alternativeCompetitive position of an enterprise: contradictions of terminology, types and practical focusesuk
dc.title.alternativeКонкурентная позиция предприятия: противоречия содержательного наполнения, виды и объекты приложенияuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330.8uk
dc.subject.udc338.2uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record