Show simple item record

dc.contributor.authorЄранкін, Олександр Олександровичuk
dc.contributor.authorErankin, Oleksandren
dc.date.accessioned2019-04-18T11:38:05Z
dc.date.available2019-04-18T11:38:05Z
dc.date.issued2008uk
dc.identifier.citationЄранкін О. Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації / Олександр Єранкін // Маркетинг в Україні. – 2008. – № 4. – С. 43–50.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28028
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleФормування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізаціїuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.43.01 (477)uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record