Науково-педагогічна школа як основа інтелектуального потенціалу університетського закладу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Abstract
Висвітлено методологічний та адаптивний аспекти трактування суті науково-педагогічної школи як головного критерію оцінки інтелектуального потенціалу та суспільного визнання сучасних університетів. Визначено ключові ознаки та обов’язкові атрибути науково-педагогічної школи, місце в ній університетської кафедри, їхні особливості для економічних університетських закладів. Розглянуто континуум університетських науково-педагогічних шкіл, модель їх інноваційно орієнтованої діяльності та механізм організаційного забезпечення.
Description
Keywords
науково-педагогічна школа, континуум університетських науково-педагогічних шкіл, організаційне забезпечення науково-педагогічних шкіл, університетська кафедра
Citation
Хорунжий М. Науково-педагогічна школа як основа інтелектуального потенціалу університетського закладу / Микола Хорунжий // Університетська освіта. – 2012. – № 2. – С. 20–26.
Collections