Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розроблено концептуальні засади обґрунтування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції. З цією метою розроблено матрицю концептуальних напрямів формування маркетингових стратегій агропромислових формувань на базі співставлення реальних ринкових можливостей українських і глобальних компаній.
The article is dedicated to conceptual framework of substantiation of marketing strategies for agricultural enterprises in a strengthening of global competition. With that end in view, the matrix of conceptual directions of forming of marketing strategies for agro-industrial units based on comparison of real market opportunities for Ukrainian and global companies is developed.
Description
Keywords
агробізнес, глобалізація, маркетинг, маркетингові стратегії, конкуренція, agribusiness, globalization, marketing, marketing strategies, competition
Citation
Єранкін О. О. Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції / О. О. Єранкін // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 72–83.