• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Сутність та класифікація відносин стратегічного партнерства

Thumbnail
View/ Open
24-31.pdf (426.1Kb)
Date
2009
Author
Горбачова, Н. С.
Gorbachova, N.
Metadata
Show full item record
Abstract
Досліджено теоретичні положення формування стратегічних альянсів, зокрема ідентифікації сутності такої форми міжфірмової взаємодії, розглянуто класифікації альянсів та визначено підходи до їх створення.
 
This paper reviews the main approaches to the definition of the concept "strategic partnership"; the author presents the definition of the concept and proposes the classification of the relationship of strategic partnerships on three bases: on the actors interact of spherical swarm cooperation of subjects, according to the actual (real) relationship creation of strategic partnership, the relationship between levels and areas of strategic partnership is described.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/293
Collections
  • Випуск № 24-25 [36]
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу [292]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV