Психологічні аспекти ділового спілкування в контексті забезпечення ефективної діяльності персоналу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-05-28
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті здійснено узагальнення психологічних складових ділового управлінського спілкування, розглядаються психологічні особливості ділових взаємовідносин управлінського персоналу з працівниками, проаналізовано комунікаційні особливості керівників та їх вплив на персонал.
In this paper is a generalization of psychological of business communication management, discusses the psychological characteristics of management personnel working relationships with employees, especially managers analyzed communications and their impact on staff.
В статье осуществлено обобщение психологических составляющих делового управленческого общения, рассматриваются психологические особенности деловых взаимоотношений управленческого персонала с работниками, проанализированы коммуникационные особенности руководителей и их влияние на персонал.
Description
Keywords
персонал, управління персоналом, ділове спілкування, психологія ділового спілкування, психологія управління персоналом, управлінське ділове спілкування, personnel, management, business intercourse, psychology of business intercourse, psychology of management a personnel, administrative business intercourse, personnel, персонал, управление персоналом, деловое общение, психология делового общения, психология управления персоналом, управленческое деловое общение
Citation
Шушпанов П. Г. Психологічні аспекти ділового спілкування в контексті забезпечення ефективної діяльності персоналу / П. Г. Шушпанов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Соціально-трудові відносини: теорія та практика : у 3 т. – Т. 3. – С. 471-475.